povídka-Zrada nebo úspěch?

14.12.2013 12:28

Zase je školní den,a navíc pondělí.Ááááááách jo pořád jenom zívám...,,Anni," vzbudí mě najdenou hlas. ,,už je přestávka,usnulas na konci hodiny,úča ale nic neříkala tak snad dobrý.Není ti nic,jseš fakt ok?" Dan- nejlepší  kluk na planetě.,,Jsi fakt hodnej dík,jenom jsem trošinku unavená protože...em..." nemůžu mu přece říct,že celý včerejší večer se k nám do bytu dobýval Franta z béčka.Samozřejmě jsem ho odmítla ale snažil se asi do deseti večer! ,,...protože jsem hlídala tetě malou holčičku znáš to." ,,Jasný,tak kdyby něco.." ,,V pohodě jsi fakt kámoš dík." Dan se mi hrozně líbí ale fakt nevím co mám dělat,on mě bere jen jako kámošku,asi.? ,,Uuuuuu,z toho by něco mohlo býýýýýt!" zapískne Lída,nejhezčí holka ze třídy ale zároveň moje nejlepší kamarádka.,,Lillie,nechej toho je to jen můj kamarád jasné?" Lillie jí říkáme jako přezdívku.A to už je ale konec přestávky a začíná matika.Já jsem vynalezla způsob jak ho zbalit,ale ten se mi ošklivě vymstí...Tak tedy asi v půlce matiky zašeptám Danovi(sedí přede mnou) ,,Heeej,Danny já to vůbec nechápu ty rovnice..nemohl bys mi s tím pomoct?" Ale to jsem asi přehlídla to,jak učitel rozdává  oznámkované písemky z rovnic.,,Vypadá to,že tomu rozumíš až moc dobře" odvětí s úsměvem a já si teprv teď všimnu jasně červené jedničky.Sakra!Tohle nevyšlo.Hmmmm,budu se muset víc zamyslet co udělat..

Po škole: ,,Dane,hele soráč že jsem kecala s těma rovnicema,vsadily jsme se s kamarádkama.." (zalžu) ,,ale vím že tobě jde čeština a já v ní teď už doopravdy plavu.Nemohl bys mi s tím nějak tak pomoct až budem mít oba čas?" ,,Ale klidně,můžeš třeba zejtra?" ,,Můžu!" ,,Tak jo tak po škole u nás jo?" ,,Jojo tak ahoj." ,,Čau!"

,,No já ti ráda helpnu s tím oblečením." povídá Sabina celá nadšená že může opět prosadit svoje módní schopnosti po mamce modelce.,,A je to urovnáno,dneska než zajdeš k Danovi mi ti pomůžem." dokončí Lída.Hned po škole je sraz u mě doma a holky na mě naplácají litry ba jestli ne kila make-upu a poté můj šatník končí na zemi a Sabina vybírá.Ale musím uznat že výsledek je přímo excelentní!Vypadám jakonějaká Hollywoodská herečka.Mám vlasy načesané na jednu stranu a přestříkané nesmrdícím lakem aby aspoň kapku držely,tenké oční linky,jemnou rtěnku,na sobě mám uplé slim tyrkysové džíny,módně střižené elegantní triko a Calvin Klein mikinu.Za necelých 6 minutek jem u nich doma.zazvoním na jejich byt ale otevře mi jeho máma se slovy:,,Ty asi budeš Anna,viď?" ,,Ano,mám tu s Danem domluvenou schůzku." ,,Ohledně toho,já tu mám nečekanou návštěvu,říkal že ti to mámm vyřídit a čeká na tebe prý v parku u pizerky." ,,tak díky,a nashledanou." ,,Ahoj." vydám se tedy do parku.tam s ním je i nějaká holka a kluk.Poznávám kluka je to taky pěkný kluk ze třídy jmenuje se Michal ale tu holku opravdu neznám.No a Dan ji představí jako svojí kamarádku-nějakou Terku.Pak řekne že si na poslední chvíli vzpoměl že si s Terčou domluvil schůzku kvůli zemáku takže mi pomůže Michal že má z ČJ lepší známky atd. atd.Potom ale s Terezou za ruku odkráčejí do pizzerie.Venku je světlo a teplo tak co že my jsme venku.,,Z nich si nic nedělej on ji Dan miluje už asi od první třídy!" oba se zasmějeme a já si uvědomuju že je Michal mnohem hezčí a lepší než Dan.Taky ho znám déle a tak..

,,No tak povídej jaký to bylo!!!!!" ptají se druhý den holky.Ani jim nemusím odpovídat,protože s Danem si řekneme jen tiché čau zatímco s Michalem se zakecáme a holky jen vrtí hlavou a šklebí se na mě.,,Tak takhle ty to máš?" ,,Jo." prostě odpovím a sedám si na místo.Já jsem i svým způsobem ráda že to s Danem krachlo,aspoň mám teď víc času na kámošky...a na Michala.;)


 

—————

Zpět