povídka-Školní dny 2

14.12.2013 11:35

Konečně nastal ten slavný den,2.září,začátek nového školního roku,gympl a...nová škola!Nevím ale jsem ráda že v naší současné třídě není nikdo z té minulé.Kdoví co by tam o mně ještě roznesli.Od toho incidentu s školním fondem se tak nějak nestýkám s Gábinou a Rózou,začaly se ke mně chovat až nepřátelsky.Konečně přicházím do třídy,sedám na první místo co vidím.Je sice volné ale hned se ke mně přiřítí nějaká holka že tady sedí ona a co já tady dělám. ,,Tak to teda nesedíš,děvenko!" odpovím.Načež holka mi shodí věci z "jejího" místa a sedne si tam za mě.,,Jo,a mimochodem já jsem Uršula Kvídová." no teda to je hrůza,tadyta třída bude snad horší než ta minulá.Sedám teda na další volné místo.Vedle mě (po pravici) sedne nějaká holka a povídá: ,,Ty tu budeš asi nová,co?Tamto je židle Uršuly už od 8.třídy.Je bohatá a u všech oblíbená tak na ní bacha.Jo a já jsem Daniela Soukupová." ,,Dík já jsem Jana Francková." podáváme si ruku.A pak se to stane.Po mojí levici si sedne kluk.Ale je úžasnej.Kaštanově hnědý vlasy,zelený oči a hezký úsměv.Jenže bohužel se na mě ani nepodívá a má oči jen pro Uršulu.Uršula je klasickej případ: blondýnka,světle hnědý oči a růžová rtěnka od Max factor.A jak tak koukám,celá třída je plná takových typů.No jo,ale zapoměla jsem na Danielu a Olinu,moje dvě nové BFF.Vidim že ten gympl bude ještě móóóc zajímavej...

—————

Zpět